HOME - RSS - AUTO TRANSLATE





31 augustus 2007

Dinsdag 28 augustus. Numansdorp.

Als Anneke bij de havenmeester langs gaat komt zij terug met het adres van
TCC in Numasdorp. Daar zouden zij de boiler kunnen nazien en eventueel
repareren. Wij waren wel eens bij het bedrijf geweest voor de verwarming van
de boot en waren toen snel geholpen.

Wij zijn daarop naar het bedrijf gereden en werden keurig te woord gestaan
met daarbij de belofte dat ze zo snel mogelijk naar de boiler zouden kijken.


Wij zijn daarop naar Rotterdam gereden. Anneke wilde al lang een schotel
hebben voor de TV aan boord en ik moest nog wat spullen hebben om de
giekcontroller te monteren.

Anneke vond een antwoordt op haar vragen voor de schotelontvangst voor de TV
bij de firma ABE in de 2e Middellandstraat te Rotterdam. Voor ik er erg in
had liep ik met een tas met apparatuur de winkel uit. Binnenkort zou de hele
wereld via de satelliet op de TV voorhanden zijn.

Daarna naar KOK in de Spaansepolder voor wat onderdelen te halen. Toen ik
die had nog even naar de metaalwinkel om twee contraplaatjes te halen voor
twee dekogen die moesten worden gemonteerd. Daarna nog een broodje bij
MacDonald en daarna weer naar de boot.

Toen ik bezig was hoorde ik ineens de stem van Lucas. En inderdaad kwam
Jolanda met Lucas over de steiger aanwandelen. We hebben gezellig wat
gedronken terwijl Lucas vertelde wat er om ons heen gebeurde.

Toen ik daar aan het klussen was kregen we een telefoontje dat de boiler
nagezien was en dat ze geen storing hadden kunnen vinden. Hij deed het goed
en voor 20 euro konden we hem op komen halen. Het was prachtig dat we hem zo
snel terug hadden voor weinig kosten. Wat niet prachtig was, was dat ik hem
schijnbaar voor niets had gedemonteerd. Nadat ik hem weer had gemonteerd
deed hij het inderdaad weer.

Na de maaltijd kwam Yuri nog even een kopje thee drinken. Gezellig hebben
we in de kuip zitten kletsen. Toen het al donker begon te worden ging hij
weer naar huis en wij niet lang daarna te kooi.

Reacties: 0

Schrijf een reactie - Laat weten wat je hier van vindt!