HOME - RSS - AUTO TRANSLATE





31 augustus 2007

Maandag 27 augustus. Numansdorp.

We zouden vandaag gaan oppassen op Lucas maar omdat de boiler het nog steeds
niet doet gaat Anneke alleen oppassen. Ik ga me bezighouden met de boiler.

Na hier en daar wat doorgemeten te hebben blijkt dat ik overal stroom heb en
dat het wat anders moet zijn. Ik demonteer de boel en haal de boiler boven
dek. Ik besluit maar niet in de wirwar van draadjes te gaan zitten wroeten
en de hulp van deskundigen in te roepen.

Begin van de middag ga ik ook maar naar Lucas en ga daar op internet zoeken
naar een reparateur. In Zoeterwoude zit Kortjacht waar ik terecht kan voor
het nazien van de boiler.

Omdat we dan vervoer moeten hebben halen we met behulp van Jolanda haar auto
onze auto op in Spijkenisse.

De rest van de dag vermaken we ons met Lucas. We gaan wandelen en vermaken
ons in de tuin met zijn vele auto's.

Reacties: 0

Schrijf een reactie - Laat weten wat je hier van vindt!