HOME - RSS - AUTO TRANSLATE





22 mei 2011

Bezoek Sauerland dag 1

Anneke met een spannend boek op de bank in de lounge van het hotel.

Uitzicht uit ons hotelraam.

Maandag 16 mei.
Om 7.00 uur vertrokken uit Klaaswaal. We zijn eerst naar Center O gegaan dat is een groot winkelcentrum in Oberhausen. Daar dachten we een lekkere koffie te nemen bij Starbuck, maar helaas een kleine koffie bestond uit megabeker. En was absoluut niet lekker!
Voor de rest wat geshopt, Anneke heeft nog een afgeprijsde Gerry's Weber broek gescoord.
Daarna zijn we vertrokken richting het Sauerland. Ons hotel lag ca. 90 minuten rijden. We waren er rijkelijk vroeg. Zo vroeg dar er nog niemand was dus een rondje in de buurt gereden. Toen we terug kwamen was er nog niemand dus we hebbegn even telefonisch contact opgenomen. We kregen de beheerder aan de telefoon die zijn vrouw direct zou sturen. Deze kwam inderdaad snel naar het hotel en vertelde dat het begin van de week meestal rustig was.
Na een hartelijke ontvangst door Madelijn, kregen we een welkomstdrankje en maakte we een praatje. De kamer bekeken helemaal prima. Het hotel had een sfeervol bruine uitstraling met moderne accenten.
Er was zelfs een heuse lounge aanwezig waar Anneke diverse keren in haar nieuwe boek verdronk. Zij was helemaal in Stieg Larson eerste deel van zijn trilogie "Mannen die vrouwen haten".
Toen we onze spullen uit de auto gingen halen liep ik nog voor de laatste keer. Toen ik terugkeerde in de kamer was Anneke nergens te bekennen. Nadat ik de spullen opgeruimd had deed ik de linnenkast open...en kreeg de schrik van mijn leven...ik zag daar namelijk een paar voeten. De andere deur hoefde ik niet meer te openen want die werd geopend door een schaterende Anneke, mijn hartproblemen zijn er niet beter op geworden. Maar toch zag ik er wel de humor van in.
Zo'n vrouw went nooit!

Reacties: 0

Schrijf een reactie - Laat weten wat je hier van vindt!