HOME - RSS - AUTO TRANSLATE





22 januari 2011

Wintersport met 12 vrouwen!

Op 9 januari ben ik met nog 11 vrouwen vertrokken voor een weekje wintersport in Zwitserland. Het was weer helemaal een topweek! Alleen de sneeuw en de zon lieten het wat afweten dit jaar. Gelukkig heeft dat de sfeer niet aangetast. De groep bestond uit 8 enthousiaste skiesters en 4 wandel fanatiekelingen. Bij de laatste groep behoor ik. Het is alleen jammer dat ik zo last van mijn astma heb ondanks mijn pufjes... Het is ook erg tegenstrijdig in die schone berglucht en het dan zo benauwd hebben.
Maar ik heb het geweldig naar mijn zin gehad. Het is natuurlijk ook super met al die vrouwen van diverse pluimage. Het is een jaarlijks terugkerende happening van onze Soroptimisten club Hoeksche Waard en IJsselmonde.

Reacties: 0

Schrijf een reactie - Laat weten wat je hier van vindt!