HOME - RSS - AUTO TRANSLATE





23 juli 2007

Maandag 23 juli. Denemarken, Rønne Bornholm

Vannacht was het heel heftig er stond 50 op de windmeter. De Yuser lag te
rukken en te trekken aan zijn lijnen. Ondanks dat ik er nog een paar lijnen
extra bij gezet hebt, was het zeer onrustig. Echt lekker geslapen heb ik dan
ook niet. De golven slaan ook aan de achterkant van de boot en dat maakt
behoorlijk wat lawaai. Je hebt het gevoel dat je zeeziek kan worden in de
box. Bij de (uitstekende) havenmeester was het erg druk vanmorgen, iedereen
wilde het juiste weer weten.

Na de koffie zijn we even het dorp in geweest. Ik heb daar een paar geruite
bretels gekocht! Ik ben nou echt een OPA! Op langdurig aandringen van Anneke
heb ik de vlaggenmast zo gemaakt, dat je hem kunt verankeren. Dus wat
vleugelmoertjes gehaald in de plaatselijke ijzerwinkel. Anneke maakt zich
altijd zorgen dat we de vlag verliezen. Ik ben er een halve dag aan bezig
geweest, maar ze is tevreden nu...maar voor hoelang ....

Reacties: 0

Schrijf een reactie - Laat weten wat je hier van vindt!